Mamma, mamma, mammaaaaaaaaa

Lilla fina unge, du gör mej vansinnig. Satt och pluggade och hon kommer och skriker mamma mamma mammaaaa mammaaaaaa för att jag ska ge henne uppmärksamhet. Sen nyper hon mig i magfettet och ställer sig upp på sin gunghäst för att jag ska titta på henne. Danne sitter bara bredvid och tittar på. Tur att jag gillar Alva då och är bra på att passa henne. När jag ska springa och kissa en snabbis brukar hon stå och banka på dörren utifrån och gråta om hon inte får följa med in. Vilket hon inte får göra eftersom att det vore ganska creepy.


Och nääää jag vill inte lägga ut en ocensurerad bild så att ni får se hur söt hon är
eftersom att det inte är min bebis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0