shopping with le boyfriend

Åkte till Farsta centrum idag med min fina pojkvän. Vi skulle egentligen kolla på jeans till honom men när vi väl var där så kom han på att han inte pallade lägga ut pengar på jeans just nu. Så det blev mest att titta på saker till mig, haha inte för att jag klagar. Skulle egentligen ha köpt ett par jättefina dieseljeans till mig som motivation för att hålla ut de sista veckorna i skolan men de var liiiite för stora i midjan så struntade i dem. Istället blev det grejer från min nya favoritbutik, Make Up Store. De har verkligen asbra grejer så passade på att köpa på mig ett litet lager av foundation och puder även om jag inte behövde köpa nytt på ett tag. Svindyrt dock, ett puder och en foundation gick på över 500 spänn...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0