Sol, grill och tårta...

Kan det bli bättre än så? Det var vad jag och bf ägnade oss åt idag, hans supersöta kusin har precis fyllt 1 så vi åkte till Åkersberga för att fira honom. Vi fick grillade hamburgare med massor av tillbehör och fika, massor av hembakat och egengjorda tårtor. Me gusta, blev en liten tjockis där och kulan har inte gått ner än, kanske är en liten baby bump, vem vet? Jag gillar verkligen inte barn, bara de jag känner och bfs syster är världens sötaste unge. Tror mest att jag gillar henne för att hon är så elak, hon slåss med spadar och vill köra på en liten fjutthund med en leksakstraktor haha.


Typ såhär bitter blev jag när bullarna tog slut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0